poniedziałek, 7 sierpnia 2017

BOOK HAUL


W ostatnim czasie zrobiłam małe zakupy. Kupiłam książki, które już jakiś czas temu przykuły moją uwagę. 




1. "Imagines" Anna Todd - Kiedy zobaczyłam tę książkę wiedziałam, że nie jest ona dla mnie, ale pomyślałam kto nie chciałby przenieść się gdzieś indziej i żyć w świecie swoich idoli? Chyba każdy będąc nastolatkiem wyobrażał sobie jak by to było gdyby mógł zaprzyjaźnić się z najsławniejszym aktorem czy piosenkarzem/piosenkarką. Dzięki Annie i innym autorom z portalu wattpad mamy możliwość chodź na chwile przenieść się  i być kimś innym. 

2. "Dziewczyna z Brooklynu" Guillaume Musso - Kiedy dowiedziałam się, że Musso wydaje kolejną książkę z niecierpliwością czekałam na jej dostępność w księgarniach. Wszystkie powieści Musso, które do tej pory przeczytałam wywarły na mnie ogromne wrażenie i każda z nich była świetna. Mam nadzieje, że i tym razem się nie rozczaruje. 

3. "Happy Birthday" Danielle Steel - Muszę przyznać, że w sumie kupiłam tę książkę tylko dlatego, że spodobała mi się okładka. 

4. "Nieznajomy" Harlan Coben - Od jakiegoś czasu polubiłam czytać wszelkiego rodzaju kryminały oraz thrillery. Czytałam bardzo dużo recenzji w internecie książek Cobena i kiedy zobaczyłam tę książkę postanowiłam sama przekonać się czy jest tak dobra jak twierdzą inni. 

5. "Kiedy Ciebie zabraknie" Laura Lippman - Tak samo jak w przypadku książki Cobena 

6. "Razem będzie lepiej" Jojo Moyes - Bardzo lubię twórczość Jojo. Po przeczytaniu "Zanim się pojawiłeś" chciałam przeczytać więcej książek tej autorki i kiedy zobaczyłam na sklepowej półce "Razem będzie lepiej" postanowiłam ją kupić. 


6 komentarzy:

  1. Nie oceniaj książce po okładce, pamiętaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden raz można zrobić wyjątek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie poczytam recenzję tych książek ;)
    Obserwuje i Pozdraiwam Dominika <3!
    http://jestesbochcesz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam!<3

      Usuń
    2. Nie czytałam żadnej z tych książek xD No ale kiedyś może nasze drogi się zejdą, prawda?

      Gratuluję wspaniałych zakupów, życzę miłego czytania!
      tysiac-zyc-czytelnika.blogspot.com

      Usuń
    3. Jestem przekonana, że tak! :D
      Dziękuję i pozdrawiam! :)

      Usuń

Subskrybuj: Komentarze do posta (Atom)