wtorek, 15 sierpnia 2017

"TA CHWILA" GUILLAUME MUSSO


"...pamiętaj, CZAS jest graczem namiętnym, co wygrywa bez szachrajstw każdą partię." 


Guillaume Musso jak zawsze wciąga od pierwszych stron. Każdą jego książkę czyta się z zapartym tchem. Czytając "Ta chwila" przepadasz na kilka godzin z herbatą i książką w ręce. 


Chwila...ile ich jest w naszym życiu? Jedne są dobre, dają nam szczęście raz poczucie spełnienia. Drugie zaś przynoszą smutek i rozczarowanie. 

Wyobraźnia...to bezcenny skarb, tkwiący wewnątrz nas, pozwala nam kreować naszą przyszłość. 

"Ta chwila" to opowieść, która przenosi nas w czasie, mamy możliwość zobaczenia przeszłości, teraźniejszości oraz przyszłości. Dostarcza niesamowitej dawki emocji, skłania do refleksji. Kiedy wydaje nam się, że wiemy już wszystko, autor wprowadza nas głębiej i głębiej. Stopniowo zauważamy prawdziwy obraz osobowości bohatera. W tej historii, każdy znajdzie momenty, które opisują jego życie.
Przy tej książce nie można się nudzić. W każdym kolejnym rozdziale pragniemy odkryć jak najwięcej. Z zaangażowaniem próbujemy odkryć kolejne tajemnice. 

Artur Costello - otrzymał spadek w postaci latarni morskiej, ale jedynym warunkiem jest zakaz otwierania zamurowanych drzwi w piwnicy. Jednak Costello łamie ten zakaz...od tego momentu jego życie zmieni się o 180 stopni, nic już nie będzie takie samo. Spadek szybko okazał się pułapką jaką zostawił na niego ojciec. 
Wpada w niewyjaśnioną pułapkę czasu. Musi przeżyć rok wciągu zaledwie 24 godzin. Zanika, aby pojawić się w innym miejscu. W zrozumieniu całej sytuacji pomaga mu dziadek, który przed laty przeszedł to samo co on. 

Książka ta stworzona została, aby wzbudzić wyobraźnie czytelnika, pozwolić mu przenieść się w równoległy świat, w którym wygrywa ciekawość. Musso posługuję się wieloma opisami, które świetnie budują napięcie. 

W powieści Musso przedstawia wszystko to co według mnie jest najlepsze: historia rodzinna, napięcie oraz tajemnice, no i oczywiście nieprzewidywalne zakończenie. 

8 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że zakończenie jest baaardzo nieprzewidywalne, bo z tym zakończeniami to trudno mnie zaskoczyć :)
    Pozdrawiam,
    Karolina z lubieczytacrano.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak jest bardzoo nieprzewidywalne :D
      Pozdrawiam również!

      Usuń
  2. Książa zawiera moje ulubione motywy, mam nadzieję, że mi się spodoba :)

    piękny blog, pozdrawiam!
    sunreads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję! :D
      Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ostatnio książki tego autora widzę wszędzie. Okładki zachęcają, ale jeszcze nie jestem przekonana czy treść mi odpowie. Może kiedyś sięgnę po jego książkę :)

    http://zofiawkrainieksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś też nie byłam przekonana, ponieważ nie czytałam książek tego typu, ale gdy przeczytałam swoją pierwszą tego autora zakochałam się w stylu jego pisania.
      Polecam przeczytać!
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  4. Ależ mnie zaintrygowałaś tym opisem! Chyba się skuszę :)

    https://booksbymags.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Subskrybuj: Komentarze do posta (Atom)